Parádní individuální nabídka od T-Mobile

Při platbě vyúčtování v Můj T-Mobile jsem si všiml, že mi za pár měsíců končí smlouva a ze zvědavosti jsem se podíval, co mi tento operátor připravil za individuální nabídku.

Klientem T-Mobile jsem již bezmála 10 let, když nepočítám ještě předplacenou kartu. Celou dobu, každý měsíc, platím vyúčtování včas (teda asi až na dvě výjimky, kdy mi to nějak uteklo). Mám u nich jak telefon, tak pevný internet.

A teď k té individuální nabídce… dle toho, co píšou, mi tarify sestavili přímo na míru. Super, aspoň ušetřím!

Screenshot_120115_030921_PM

 

 

Sakra, kde se stala chyba? Ta částka je vyšší než platím teď? Ano, momentálně mám výhodnější cenu, ale tak počítám, že to v tomhle přehledu také zohlední, když je to přímo pro mé číslo. Zohlednili v této nabídce vůbec něco? Ne.

 

Screenshot_120115_031433_PM

 

Přešel jsem se tedy podívat, o kolik je nabídka pro mne zvýhodněná oproti novým zákazníkům. A vida. Nijak. Očividně na nějakou „lepší“ cenu nárok nemám. Ceny v jejich veřejném ceníku jsou na chlup stejné.

Jediný rozdíl mezi mnou a potencionálním novým zákazníkem je ten, že já už se jim upsal. Naštěstí ten čas tak letí a smlouva za půl roku končí. Aspoň to všechno budu moct přehodnotit a případně přejít k někomu jinému. Ještě že máme v ČR takovou možnost výběru (ha, ha)

Tomáš Přibyl

Jsem IT specialista a konzultant, tvůrce webů a webových aplikací v PHP. V současné době pracuji jako OSVČ.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *